امریکایی ها و تروریستان دست پرورده شان

چند روز پیش شورای امنیت سازمان ملل متحد در مورد افغانستان نشستی برگزار کرد. در این دیدار برخی از نمایندگان این سازمان و نمایندگان کشورهای همسایه افغانستان و برخی دیگر از کشورها نگرانی های خود را از گسترش تروریسم در افغانستان و فعال شدن مجدد گروه های تروریستی بیان کردند. این در حالی است که امریکا حدود 20 سال پیش به بهانه تروریسم به سرزمین های اسلامی به ویژه در افغانستان و بعداً عراق حمله کرد. در عین حال، موجودیت تروریسم و گروه های تروریستی را در افغانستان و عراق ثابت نتوانست.

کل دنیا از این فریب و چل آمریکا مطلع شده اند که تروریسم و   گروه های تروریستی بهانه هایی بودند که امریکا برای گسترش منافع ملی و سیاست استعماری خود استفاده کرده است. اما برخی از مقامات خائن سرزمین های اسلامی این را درک نکرده اند و همچنان صدای تروریسم و   گروه های تروریستی را برای خدمت به امریکا بلند می کنند.

اگر تروریسم کشتن مردم بی گناه برای اهداف خود است، پس آمریکا رهبر تروریسم است. تمام جهان می داند که ایالات متحده در 20 سال گذشته که افغانستان را اشغال کرده است، چه تعداد انسان بی گناه، مردان ریش سفید، کودکان و زنان را کشته است. آنها حملات هوایی به خانه ها، مجالس، مراسم عروسی و حتی تشییع جنازه انجام دادند و صدها هزار نفر را در افغانستان کشتند. همچنین روسیه سال هاست که مسلمانان سوری را می کشد، هند چندین دهه است که مسلمانان کشمیری را می کشد، چین حتی به مسلمانان اویغور اجازه نماز و روزه نمی دهد و آنها را تحت شکنجه مجبور به ترک اسلام می کند.

دولت های سرزمین های اسلامی در کنار این قدرت های تروریستی بین المللی ایستاده اند تا نقشه های شوم تروریستی خود را محقق سازند. دولت و ارتش پاکستان افغانستان را به امریکا فروخت تا امریکا را راضی کند و صدها هزار مسلمان را در سرزمین خود کشتند. تمام تمرکز دولت تاجیکستان این است که افکار و ارزش های مردم را به وحشت بیندازد و مردم را مجبور به پذیرش سکولاریسم کند. همچنین عربستان سعودی از اسرائیلی‌هایی حمایت می‌کند که نزدیک به هفت دهه است که سرزمین فلسطین را اشغال کرده‌اند و هر روز فلسطینی‌های بی‌گناه و بی‌دفاع را می‌کشند تا آمریکا را راضی کنند.

نکته اصلی این است که کشورهای سرزمین های اسلامی و کل غرب از حاکمیت اسلام، ترویج بهترین ارزش های اسلام و در نهایت سقوط حکومت ظالمانه خود ترس دارند. به همین دلیل است که آنها افراد، گروه ها و حتی دولت هایی را که صدای خود را برای تغییر نظم ظالمانه کنونی جهانی بلند می کنند و برای استقرار دین الله، اسلام تلاش می کنند، تروریست و گروه های تروریستی می نامند. در حالی که اصطلاح تروریسم در اصطلاح اسلامی وجود دارد، نه مسلمان می تواند تروریست باشد و نه می توان این اصطلاح را برای مسلمان به کار برد.

غرب و دست پرورده های نزدیک آنها در سرزمین‌های اسلامی نمی‌توانند حکومت‌هایی را تحمل کنند که حداقل مصمم به اجرای اسلام و ارزش‌های اسلامی هستند. بنابراین، هدف اصلی آنها از این گونه اظهارات، فشار بر امارت اسلامی است تا از ترویج و اجرای موازین شرعی و اسلامی دور شوند.

(حزب تحریر /13 نومبر 2022)

 

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
من متن سخنرانی هشدار دهنده طولانی نتانیاهو را خواندم. من دقیقا غرور جورج بوش را هنگام حمله به افغانستان در سال 2001 در آن دیدم. نتانیاهو تهدید کرده است که غزه را نابود خواهد کرد و به کسی رحم نخواهد کرد. او به قدرت خودش مغرور بود، که ادعای خدایی نکند، همین شروع سقوطش هست تصمیم نابودی را پروردگار می...
میراث تلخ 20 سال اشغال نظامی امریکا در افغانستان، گروه‌هایی از مردان، زنان و کودکان معتاد است که در کنار جاده‌های غبارآلود، زیر پل‌ها و در کناره‌ رودخانه های آلوده کابل خوابیده‌اند. ملموس ترین هدیه 20 سال حضور نظامی ایالات متحده در افغانستان چیزی جز فقر، میلیون ها معتاد و انزوای کشور نیست.
من بار دیگر پیش حاکمان فعلی دست نیاز دراز میکنم تا نفرت را از طریق برادری از بین ببرند. دشمنان قسم خورده افغانستان شبانه روز در اینجا تنفر را بیشتر می کنند. پاکستان در اسلام آباد یک استودیو به افغانستان انترنشنال داده است و تلویزیون نامبرده فقط بر طبل جنگ های داخلی می کوبد. شرایط را درک کنید
امریکا با ائتلاف جهانی به بدماشی کامل به بهانه ۹/۱۱ بر ملتی اتهام ویران کردن برج های نیورک وارد کرد؛ که از شدت فقط توان رفتن به بازار قریه خود را نداشت. بوش متکبر با زور خود بدون شنیدن استدلال حمله کرد. اما با پایان حمله با چنان عجله ای فرار کرد که عامل خنده تمام رقباء شد.
13 سال پیش در چنین روزی، جولیان آسانژ ویدئویی را منتشر کرد که نشان می‌داد نیروهای آمریکایی به سوی غیرنظامیان عراقی از جمله کودکان شلیک می‌کنند. اکنون او به دلیل انتشار آن با 175 سال زندان مواجه است.  
از ویتنام گرفته تا عراق، میلیون‌ها نفر در جنگ‌هایی که توسط سیاستمداران آغاز شده کشته شده‌اند. امروز لایحه‌ای را به تصویب رساندم که بر اساس آن پارلمان باید در این مورد پاسخگو باشد و اطمینان حاصل شود که هیچ سیاستمداری نمی‌تواند استرالیایی‌ها را دوباره به جنگ‌های نامشروع بفرستد. گروه های اصلی حاضر به پاسخگویی نشدند.
قبلی
بعدی
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x