بهترین زمان انتشار پست ها در شبکه های اجتماعی!

آیا تا به حال به این فکر افتاده بودید که چه زمانی بهترین زمان انتشار پست ها در شبکه اجتماعی شماست؟ تاثیر زمان انتشار بر جذب کاربر و دیده شدن حداکثری، بسیار زیاد است.
یک بررسی بر روی 60 هزار صفحه کاربران، اعم از کسب و کار ها و بلاگر ها؛ نشان داده است که چه زمان هایی بهترین موقع انتشار پست در شبکه های اجتماعی گوناگون است.

چرا پست کردن سر موقع اهمیت دارد؟
واقعیت این است که زمانی که شما عکس، ویدئو یا محتوایی را در شبکه اجتماعی خود منتشر می کنید، درصدی متغیر از فالوور ها به پست شما می رسند و از آن بازدید می کنند. پس از آن، پست شما در میان انبوهی از پست های پیج های دنبال شده توسط کاربران، گم می شود. برای مثال، میانگین زمانی که پس از توییت کردن محتوا در توییتر بیشترین بازدید را خواهید داشت، 20 دقیقه است!
پس بهترین راه حل برای نشان دادن پست به حداکثر کاربرانی که می توانیم؛ پیدا کردن ساعاتی است که اکثر مردم به چک کردن شبکه های اجتماعی خود می پردازند. در نظر داشته باشید که این مورد به حوزه کاری شما نیز بستگی دارد. پرسونای هدف را نیز باید با دید خیلی دقیق بشناسید و بیشترین ساعات فعالیت آنها را تشخیص دهید.یکی دیگر از مزایای در وقت مناسب پست کردن، تعامل ایجاد شده بین کاربران است. وقتی تعداد زیادی کاربر محتوای شما را ببینند، درصدی از آنها با شما تعامل نیز خواهند داشت. کامنت گذاشتن، ارسال پست ها برای دیگران، لایک کردن و …
شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام نیز تمامی این سیگنال ها را رصد می کنند و بر پایه الگوریتم های خود، با توجه به میزان تعامل ایجاد شده با پست شما؛ به تازگی و اعتبار محتواها پی می برند و به کاربران بیشتری محتوا های شما را نشان می دهند.
به طور تجربی و به صورت پیشنهاد، می توانیم ساعات و تعداد پست ها برای هر شبکه اجتماعی را به شکل زیر تعریف کنیم:

توییتر:
تعدد پست ها: روزانه 3 توییت
بهترین زمان های پست کردن: 8 تا 10 صبح – 11 صبح تا 1 ظهر – 5 بعد از ظهر تا 6 بعد از ظهر – 8 شب تا 10 شب
ساعات پر ترافیک در شهر ها
بدترین زمان های پست کردن: تعطیلات آخر هفته، زمان هایی که اکثر اقشار جامعه سر کار هستند.

اینستاگرام:
تعدد پست ها: روزانه 1 یا 2 پست
استوری های روزانه نیز فراموش نشوند.
بهترین زمان های پست کردن: اواسط هفته
7 شب تا 9 شب – 11 صبح تا 1 ظهر – 11 شب تا 12 شب
بدترین زمان های پست کردن:
تعطیلات اخر هفته(مخصوصا جمعه صبح)

لینکدین:
تعدد پست ها: روزانه 1 پست
بهترین زمان پست کردن: 7 صبح تا 10 صبح – 5 بعد از ظهر تا 6 بعد از ظهر
بدترین زمان پست کردن: در شب، آخر هفته ها

تلگرام:
تعدد پست ها: روزانه 2 پست
بهترین زمان پست کردن: 10 صبح تا 12 صبح – 5 بعد از ظهر تا 7 بعد از ظهر
محتوا های کوتاه، پیام های تعامل برانگیز و .. نیز در طی روز پست کنید.
بدترین زمان های پست کردن: ظهر ها از ساعت 1 تا 4

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
من متن سخنرانی هشدار دهنده طولانی نتانیاهو را خواندم. من دقیقا غرور جورج بوش را هنگام حمله به افغانستان در سال 2001 در آن دیدم. نتانیاهو تهدید کرده است که غزه را نابود خواهد کرد و به کسی رحم نخواهد کرد. او به قدرت خودش مغرور بود، که ادعای خدایی نکند، همین شروع سقوطش هست تصمیم نابودی را پروردگار می...
میراث تلخ 20 سال اشغال نظامی امریکا در افغانستان، گروه‌هایی از مردان، زنان و کودکان معتاد است که در کنار جاده‌های غبارآلود، زیر پل‌ها و در کناره‌ رودخانه های آلوده کابل خوابیده‌اند. ملموس ترین هدیه 20 سال حضور نظامی ایالات متحده در افغانستان چیزی جز فقر، میلیون ها معتاد و انزوای کشور نیست.
من بار دیگر پیش حاکمان فعلی دست نیاز دراز میکنم تا نفرت را از طریق برادری از بین ببرند. دشمنان قسم خورده افغانستان شبانه روز در اینجا تنفر را بیشتر می کنند. پاکستان در اسلام آباد یک استودیو به افغانستان انترنشنال داده است و تلویزیون نامبرده فقط بر طبل جنگ های داخلی می کوبد. شرایط را درک کنید
امریکا با ائتلاف جهانی به بدماشی کامل به بهانه ۹/۱۱ بر ملتی اتهام ویران کردن برج های نیورک وارد کرد؛ که از شدت فقط توان رفتن به بازار قریه خود را نداشت. بوش متکبر با زور خود بدون شنیدن استدلال حمله کرد. اما با پایان حمله با چنان عجله ای فرار کرد که عامل خنده تمام رقباء شد.
13 سال پیش در چنین روزی، جولیان آسانژ ویدئویی را منتشر کرد که نشان می‌داد نیروهای آمریکایی به سوی غیرنظامیان عراقی از جمله کودکان شلیک می‌کنند. اکنون او به دلیل انتشار آن با 175 سال زندان مواجه است.  
از ویتنام گرفته تا عراق، میلیون‌ها نفر در جنگ‌هایی که توسط سیاستمداران آغاز شده کشته شده‌اند. امروز لایحه‌ای را به تصویب رساندم که بر اساس آن پارلمان باید در این مورد پاسخگو باشد و اطمینان حاصل شود که هیچ سیاستمداری نمی‌تواند استرالیایی‌ها را دوباره به جنگ‌های نامشروع بفرستد. گروه های اصلی حاضر به پاسخگویی نشدند.
قبلی
بعدی
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x