چگونه فیس بوک گزینه های کسب درآمد را برای سازندگان متنوع می کند!

براساس گزارشات جدید فیس بوک، از سال 2019 تا 2020، تعداد سازندگان محتوا با درآمد معادل 10 هزار دالر در ماه 88 درصد و تولیدکنندگان محتوا با درآمد 1000 دالر در ماه 94 درصد رشد کردند.

این پلتفرم برای حمایت بیشتر از جامعه پر جنب و جوش سازندگان خود، اخیراً از چندین به روزرسانی و ویژگی جدید رونمایی کرده است تا به آنها کمک کند گزینه های درآمدشان را در کسب و کار اصلی و جانبی متنوع کنند. در اینجا خلاصه ای از موارد جدید آورده شده است.

از ویدیوی فرم کوتاه درآمد کسب کنید: سازندگان محتوا می توانند از همه انواع ویدیوها و تبلیغات در استوری کسب درآمد کنند.
فرصت بیشتر درآمد برای بیشتر محتواسازان: فیس بوک در حال گسترش شرایط تبلیغات در جریان است که به سازندگان ویدئو بیشتر امکان دسترسی به برنامه را می دهد. علاوه بر این، فیس بوک در حال افتتاح تبلیغات در جریان برای زنده و گسترش رویدادهای آنلاین در کشورهای بیشتری است.
تسریع در پشتیبانی از طرفداران: زمانی که پذیرش مشتری از طریق بخش های رایگان ستاره دار برای بینندگان افزایش می یابد، تولیدکنندگان محتوا به راحتی به پشتیبانی طرفداران دسترسی پیدا خواهند کرد.
متنوع کردن دسترسی از طریق ویدئو با فرم کوتاه
با نگاهی به فرمت در حال گسترش ویدئوی کوتاه مدت – فیس بوک فاش کرد که سازندگان اکنون می توانند از طریق فیلم های کوتاه یک دقیقه ای، “با یک تبلیغ کم وقفه در 30 ثانیه” درآمد کسب کنند. در گذشته سازندگان و برندها فقط با تبلیغات در جریان ویدئوها سه دقیقه یا بیشتر می توانستند از طریق درآمد خود از آگهی که زودتر از 1 دقیقه نشان داده شود، درآمد کسب کنند.

در اطلاعیه ای که توسط مدیر برنامه درآمدزایی برنامه فیس بوک، یوآو آرنشتاین نوشته گردید، توضیح داده شده است که مسیر رشد اضافه شدن درخط جریان در شرکای ویدیویی از هر اندازه – با پرداخت تبلیغات فقط از 2019 تا 2020 بیش از 55 درصد افزایش یافته است.

آرنشتاین توضیح داد: “ما شروع به آزمایش توانایی سازندگان محتوا برای کسب درآمد از داستان های فیس بوک خود با تبلیغاتی می کنیم که شبیه برچسب ها هستند و بخشی از درآمد حاصل را دریافت می کنند.” هدف گسترده تر، توسعه بیشتر این قالب های تبلیغاتی در خط جریان است که به تجارب متنوع و جذاب در بین مخاطبان مربوطه از جمله جوایز یا تعاملات محصول کمک می کند.

با این کار، این شرکت از معیارهای به روز شده واجد شرایط بودن برای افرادی که کیفیت کسب درآمد را دارند، رونمایی کرد. این شامل:

60 هزار دقیقه کل مشاهده شده از هر ترکیب بارگذاری ویدیو – درخواستی، زنده و قبلاً زنده- در 60 روز گذشته.
پنج یا بیشتر بارگذاری ویدیوی فعال یا ویدیوهای زنده قبلی. ویدیوها باید منتشر شوند، حذف نشوند و با خط مشی های کسب درآمد از محتوای آن مطابقت داشته باشند.

درآمدزایی از طریق زندگی با ستاره ها
برنامه لایو، یکی دیگر از زمینه های اصلی تمرکز فیس بوک است. به عنوان بخشی از طرح، این پلتفرم گزینه های جدید کسب درآمد از ویدیوی زنده را به برنامه ای که فقط قبلا دعوت شده بود ارائه می دهد. به طور خاص، افرادی که به دنبال افزودن تبلیغات در خط جریان در پخش مستقیم خود هستند، باید 60 هزار دقیقه لایو را در 60 روز گذشته مشاهده کنند. جدا از تبلیغات در جریان لایو، این شرکت در حال افزایش آگاهی از برنامه هدیه دادن استارز خود است. طبق اعلام، در طی شش ماه گذشته مردم به طور متوسط ​​1 میلیارد ستاره در ماه، برابر با 10 میلیون دالر در ماه، به سازندگان ویدیو و بازی ارسال می کنند.

ارنشتاین گفت: “در جریان های پخش زنده خاص استار فعال، برخی از افراد پیشنهادی را برای ادعای ستاره های رایگان مشاهده می كنند كه می توانند بنا به صلاحدید خود به سازندگان محتوای مورد علاقه خود ارسال كنند تا دید و ارتباط خود را با سازنده افزایش دهند و به درآمد سازندگان بیفزایند.”.
در حالی که ستاره ها عمدتا به قالب لایو قرضه می دهند، فیس بوک در حال آزمایش استارها در قالب های مختلف از جمله تست جدید ستاره ها برای ویدیوی درخواستی و گزینه های ستارگان برای کلیپ های ویدیویی با فرم کوتاه است.

آوردن اشتراک های طرفداران و رویدادهای آنلاین پرداخت شده به مناطق دیگر
سال 2020 شاهدی بر قدرت دیجیتال در گردهم آوردن مردم بود. از رویدادهای ورزشی، کلاسهای آشپزی، ضبط زنده پادکست، تورهای مجازی، آموزش گریم و موارد دیگر، برندها و سازندگان همچنان دامنه ارتباط آنها با مخاطبان جدید و بزرگتر را افزایش می دهند و از تلاش های خود کسب درآمد می کنند. برای ادامه ان، فیس بوک رویدادهای آنلاین پولی را به 24 کشور دیگر از جمله هنگ کنگ، اندونزی و ایرلند آورده است.

به همین ترتیب، فیس بوک همچنین ویژگی اشتراک طرفداران خود را گسترش می دهد. تا به امروز ، بیش از 1 میلیون اشتراک فعال طرفداران در زمینه ایجاد محتوا در فیس بوک وجود دارد و رویدادهای آنلاین پولی در 20 کشور جهان هستند. ویژگی اشتراک طرفداران در حال حاضر در بیش از 25 بازار وجود دارد و با یک فشار دیگر، 10 کشور دیگر از جمله اتریش، بلژیک، دانمارک، فیلند، ایرلند، نیوزیلند، ناروی، سویدن، سوئیس و ترکیه را در دسترس قرار می دهد.
سوشیال مدیا ویک
 

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
من متن سخنرانی هشدار دهنده طولانی نتانیاهو را خواندم. من دقیقا غرور جورج بوش را هنگام حمله به افغانستان در سال 2001 در آن دیدم. نتانیاهو تهدید کرده است که غزه را نابود خواهد کرد و به کسی رحم نخواهد کرد. او به قدرت خودش مغرور بود، که ادعای خدایی نکند، همین شروع سقوطش هست تصمیم نابودی را پروردگار می...
میراث تلخ 20 سال اشغال نظامی امریکا در افغانستان، گروه‌هایی از مردان، زنان و کودکان معتاد است که در کنار جاده‌های غبارآلود، زیر پل‌ها و در کناره‌ رودخانه های آلوده کابل خوابیده‌اند. ملموس ترین هدیه 20 سال حضور نظامی ایالات متحده در افغانستان چیزی جز فقر، میلیون ها معتاد و انزوای کشور نیست.
من بار دیگر پیش حاکمان فعلی دست نیاز دراز میکنم تا نفرت را از طریق برادری از بین ببرند. دشمنان قسم خورده افغانستان شبانه روز در اینجا تنفر را بیشتر می کنند. پاکستان در اسلام آباد یک استودیو به افغانستان انترنشنال داده است و تلویزیون نامبرده فقط بر طبل جنگ های داخلی می کوبد. شرایط را درک کنید
امریکا با ائتلاف جهانی به بدماشی کامل به بهانه ۹/۱۱ بر ملتی اتهام ویران کردن برج های نیورک وارد کرد؛ که از شدت فقط توان رفتن به بازار قریه خود را نداشت. بوش متکبر با زور خود بدون شنیدن استدلال حمله کرد. اما با پایان حمله با چنان عجله ای فرار کرد که عامل خنده تمام رقباء شد.
13 سال پیش در چنین روزی، جولیان آسانژ ویدئویی را منتشر کرد که نشان می‌داد نیروهای آمریکایی به سوی غیرنظامیان عراقی از جمله کودکان شلیک می‌کنند. اکنون او به دلیل انتشار آن با 175 سال زندان مواجه است.  
از ویتنام گرفته تا عراق، میلیون‌ها نفر در جنگ‌هایی که توسط سیاستمداران آغاز شده کشته شده‌اند. امروز لایحه‌ای را به تصویب رساندم که بر اساس آن پارلمان باید در این مورد پاسخگو باشد و اطمینان حاصل شود که هیچ سیاستمداری نمی‌تواند استرالیایی‌ها را دوباره به جنگ‌های نامشروع بفرستد. گروه های اصلی حاضر به پاسخگویی نشدند.
قبلی
بعدی
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x