یقیناً غرور صهیونیست ها شکسته خواهد شد و فلسطین استقلال می یابد!

در این زمان مسئله فلسطین از دو جهت برای کل امت اسلامی بسیار مهم است.

اول اشغال مسجد الاقصی، قبله اول اسلام، به دست دشمنان سرسختی چون یهودیان است، جاییکه عبادت کننده های خدا در امان نیستند و هفتاد سال است که پیوسته مورد اهانت قرار گرفته است.

ثانیاً مسلمانان اطراف این مسجد مبارک و سرزمین مبارک همواره مورد بدترین ظلم و ستم متجاوزان یهودی و صلیبی هستند و آنها به هیچ حقوق بشری اهمیت نمی دهند.

شکی نیست که اطراف الاقصی قرن ها به عنوان میدان نبرد بین مسلمانان، یهودیان و صلیبی ها باقی مانده، و مشکلات زیادی در گذشته وجود داشته است، اما اخیراً به دلیل اتحاد یهودیان و صلیبی ها و اختلافات و بی اعتمادی بین مسلمانان، برادران فلسطینی ما با چنین وضعیت وحشتناکی مواجه شده اند که نمونه آن حتی در تهاجم چنگیز هم دیده نمیشود. مخصوصاً از یک سال گذشته اعمالی در آنجا انجام دادند که نه در زمان فرعون، نه نمرود، نه اصحاب اخدود و نه پس از آنها بوده است.

به طور خلاصه، عموم مردم توسط صهیونیست ها بمباران می شوند، مساجد آنها را تخریب می کنند، کودکان را جلوی چشمان والدین شان می کشند، زنان محجبه را جلوی چشم شوهرانشان لخت می کنند، می بندند و به آنها تجاوز می کنند، به شوهر شان میگویند که حتما با چشمان باز به آنها نگاه کنند و در پایان آنها را میکشند.

البته این وضعیت به هیچ وجه قابل تحمل نیست، اما افسوس! یا یک ملت عاقل در همسایگی آنها باشد یا راهی باشد تا ارتش افغانستان به فلسطین برود…

متأسفانه در این زمان افغان ها راهی برای رفتن ندارند و صدای آنها در عرصه سیاسی بین المللی شنیده نمی شود، اما حتی شهروندان عادی ما نیز از درد فلسطین غافل نیستند، بلکه شبانه روز از آن رنج می برند، دعا میکنند و برای آنها آه افسوس می کشند.

افسوس! ما دور هستیم و کاری از دستمان بر نمی آید، اما کشورهای اسلامی که قدرت دارند، چشم و دلشان از بی‌غیرتی، بی‌ایمانی و غفلت پوشیده است، نه خودشان کاری می کنند، حتی به ملت های مسلمان اجازه نمی‌دهند تا به برادران فلسطینی خود کمک کنند.

اما با این حال پیام ما به برادران دلیر فلسطینی ما این است که حوصله خود را از دست ندهید، شما چاره ای جز جهاد و مبارزه ندارید، جهاد راه عزت است، یا عمری شرافتمندانه می گیرید یا شهادت مقدس.

پس در راه خود محکم باشید، بر خدا توکل کنید و صبر و استقامت به خرج دهید، پیروزی نهایی از آن شماست!

منبع: روزنامه شریعت

 

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
برخی از احزاب و گروه ها به جای اینکه از خود محافظت کنند، مشکلات خود را حل کنند و اقتصاد خود را بهبود بخشند، به دیگران مشوره میدهند، نگران ما هستند و دنیا را از ما می ترسانند. به آنها باید گفت به جای نصیحت کردن، مشکلات داخلی خود را حل کنند و اول غم خودشان را بخورند. افغان ها...
مشکلات و خطراتی را که او (آصف درانی) به افغانستان نسبت داد، در واقع امکان همه اینها از پاکستان دیده می شود. افغانستان اکنون یک کشور امن و با ثبات است که به جای اتکا به قرضه ها و کمک های کشورهای خارجی، با استفاده از منابع خود برای خودکفایی اقتصادی تلاش می کند.
من متن سخنرانی هشدار دهنده طولانی نتانیاهو را خواندم. من دقیقا غرور جورج بوش را هنگام حمله به افغانستان در سال 2001 در آن دیدم. نتانیاهو تهدید کرده است که غزه را نابود خواهد کرد و به کسی رحم نخواهد کرد. او به قدرت خودش مغرور بود، که ادعای خدایی نکند، همین شروع سقوطش هست تصمیم نابودی را پروردگار می...
میراث تلخ 20 سال اشغال نظامی امریکا در افغانستان، گروه‌هایی از مردان، زنان و کودکان معتاد است که در کنار جاده‌های غبارآلود، زیر پل‌ها و در کناره‌ رودخانه های آلوده کابل خوابیده‌اند. ملموس ترین هدیه 20 سال حضور نظامی ایالات متحده در افغانستان چیزی جز فقر، میلیون ها معتاد و انزوای کشور نیست.
من بار دیگر پیش حاکمان فعلی دست نیاز دراز میکنم تا نفرت را از طریق برادری از بین ببرند. دشمنان قسم خورده افغانستان شبانه روز در اینجا تنفر را بیشتر می کنند. پاکستان در اسلام آباد یک استودیو به افغانستان انترنشنال داده است و تلویزیون نامبرده فقط بر طبل جنگ های داخلی می کوبد. شرایط را درک کنید
امریکا با ائتلاف جهانی به بدماشی کامل به بهانه ۹/۱۱ بر ملتی اتهام ویران کردن برج های نیورک وارد کرد؛ که از شدت فقط توان رفتن به بازار قریه خود را نداشت. بوش متکبر با زور خود بدون شنیدن استدلال حمله کرد. اما با پایان حمله با چنان عجله ای فرار کرد که عامل خنده تمام رقباء شد.
قبلی
بعدی
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x