عالیقدر شیخ هیبت الله با مسئولین مرکزی و ولایتی استخبارات جلسه برگزار کرد.

ذبیح‌الله مجاهد، سخنگوی طالبان، با نشر خبرنامه‌ای گفته است که ملا هبت‌الله آخوندزاده، رهبر طالبان، با مسوولان استخبارات این گروه دیدار کرده است.

زعیم امارت اسلامی عالیقدر ملا هیبت الله حفظه الله با بعضی از مسئولین ریاست بزرگ استخبارات و مسئولین استخبارات سی و چهار ولایت دیدار کرد.

در این جلسه قاضی القضات امارت اسلامی جناب شیخ الحدیث مولوی عبدالحکیم، رئیس امور اداری جناب شیخ مولوی نورالحق انور، ریاست عمومی استخبارات و معین اپراتیفی ملا تاجمیر جواد و تمامی روسای  استخبارات ولایات حضور داشتند.

جلسه با آیاتی چند از قرآن کریم آغاز شد، سپس مسئولین استخبارات به عالیقدر ملا هیبت الله حفظه الله در مورد برخی کارها و فعالیت های خود پیشنهادات، مشوره و معلومات ارائه  کردند.

پس از آن عالیقدر هیبت الله حفظه الله به مسئولین خوش آمد گفت و سخنرانی فراگیر انجام داد.

برای مقبولی تکالیف، زحمات و خدمات تمامی شهداء، زخمی ها، معیوبین، اسراء، مجاهدین و حامیان جهاد در جهاد مقدس گذشته دعا کرد.

عالیقدر هیبت الله حفظه الله در سخنان خود از فداکاری همه جانبه  مردم مجاهد افغان یادآوری کرد که در جهاد گذشته هر قشر از مردم فداکاری بی نظیری انجام دادند، علماء برای مبارزه با کفار سخنرانی کردند و تشویق به جهاد کردند، پیران، بزرگان، ریش سفیدان، جوانان او زنان همه تا حد توان خود برای جهاد قربانی دادند.

عالیقدر هیبت الله توصیه کردند که فداکاری، زحمات و تکالیف مردم را فراموش نکنید، این فداکاری مردم بود که ما را در مقابل استعمار بزرگ غرب کامیاب ساخت و مردم به قدری به همراه ما همکاری کردند که جان، فرزندان و اموال خود را برای ما نثار کردند، اکنون زمان آن رسیده که ما به آنها خدمت کنیم، بر سر آنها دست شفقت بگذرانیم.

وی در سخنان خود افزود که مردم ستون فقرات ما و دست های راست ما هستند، آنها نیاز به حفاظت دارند، حفظ تمامی حقوق، اخلاق، دین و مادیات آنها اکنون وظیفه ماست ما تمامی حقوق آنها را حفاظت خواهیم کرد، برای حقوق آنها بر محاکم نظارت خواهیم کرد تا حق به حقدار برسد تا به مظلوم کمک شود و از شر ظالم آزاد شوند.

عالیقدر ملا هیبت الله حفظه الله در مورد شهداء و یتیمان گفت که کفالت یتیمان و شفقت بر آنها روحیه جهادی را ثابت میدارد، نیکی با فرزندان شهداء حق آنهاست؛ چرا که فداکاری پدران آنها ما را به سر منزل کامیابی رساند. ما مسئولیت داریم تا غم آینده هر کودک بی سرپرست را داشته باشیم، تعلیم شان دهیم و به آنها توجه کامل داشته باشیم.

ما در مسئولیتی قرار داریم که در مورد هر فرد از ما پرسیده خواهد شد، گدایان، مجانین، معتادین و افراد معتاد به مواد مخدر نیز بر ما حق دارند تا آنها را جمع آوری و تداوی کنیم، اگر امروز در یک صحراء یا کنار سرک فردی بخاطر همین مواد نشه آور میمیرد ما مورد محاسبه قرار میگیریم؛ همچنین در مورد گنهکاران نیز مورد پرسش قرار میگیریم که چرا از گناه منع نکردیم، مردم را از ظلم ظالم آزاد کنید، بداخلاقی را از بین ببرید و مراکز فحشاء را ببندید.

به تطبیق شریعت توجه ویژه داشته باشید، تمامی مسئولین باید به من حساب بدهند که در یک سال حکومتداری به چه اندازه شریعت را تطبیق کرده اند، فرمان شش ماده ای من را در مورد زنان به طور کامل تطبیق کنید.

استخبارات ارگانیست که راسا به رهبری ارتباط دارد، آنها از همین جا هدایت دریافت میکنند، پایه های نظام را مستحکم و برنامه های دشمنان را از بین میبرند، برنامه های شومی که دشمنان برای ما دارند را کشف و خنثا میکنند.

به شما هدایت میکنم که مردم را به دلیل شبهات زندانی نکنید بلکه با وجود ادله موثق دستگیر کنید و برای محاکمه احضار کنید. تمامی قوانین و اصول نظام اسلامی باید نافذ و جاری باشد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
من متن سخنرانی هشدار دهنده طولانی نتانیاهو را خواندم. من دقیقا غرور جورج بوش را هنگام حمله به افغانستان در سال 2001 در آن دیدم. نتانیاهو تهدید کرده است که غزه را نابود خواهد کرد و به کسی رحم نخواهد کرد. او به قدرت خودش مغرور بود، که ادعای خدایی نکند، همین شروع سقوطش هست تصمیم نابودی را پروردگار می...
میراث تلخ 20 سال اشغال نظامی امریکا در افغانستان، گروه‌هایی از مردان، زنان و کودکان معتاد است که در کنار جاده‌های غبارآلود، زیر پل‌ها و در کناره‌ رودخانه های آلوده کابل خوابیده‌اند. ملموس ترین هدیه 20 سال حضور نظامی ایالات متحده در افغانستان چیزی جز فقر، میلیون ها معتاد و انزوای کشور نیست.
من بار دیگر پیش حاکمان فعلی دست نیاز دراز میکنم تا نفرت را از طریق برادری از بین ببرند. دشمنان قسم خورده افغانستان شبانه روز در اینجا تنفر را بیشتر می کنند. پاکستان در اسلام آباد یک استودیو به افغانستان انترنشنال داده است و تلویزیون نامبرده فقط بر طبل جنگ های داخلی می کوبد. شرایط را درک کنید
امریکا با ائتلاف جهانی به بدماشی کامل به بهانه ۹/۱۱ بر ملتی اتهام ویران کردن برج های نیورک وارد کرد؛ که از شدت فقط توان رفتن به بازار قریه خود را نداشت. بوش متکبر با زور خود بدون شنیدن استدلال حمله کرد. اما با پایان حمله با چنان عجله ای فرار کرد که عامل خنده تمام رقباء شد.
13 سال پیش در چنین روزی، جولیان آسانژ ویدئویی را منتشر کرد که نشان می‌داد نیروهای آمریکایی به سوی غیرنظامیان عراقی از جمله کودکان شلیک می‌کنند. اکنون او به دلیل انتشار آن با 175 سال زندان مواجه است.  
از ویتنام گرفته تا عراق، میلیون‌ها نفر در جنگ‌هایی که توسط سیاستمداران آغاز شده کشته شده‌اند. امروز لایحه‌ای را به تصویب رساندم که بر اساس آن پارلمان باید در این مورد پاسخگو باشد و اطمینان حاصل شود که هیچ سیاستمداری نمی‌تواند استرالیایی‌ها را دوباره به جنگ‌های نامشروع بفرستد. گروه های اصلی حاضر به پاسخگویی نشدند.
قبلی
بعدی
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x