امید کودکان فلسطینی از رهبران جهان اسلامی کنده شد

تعجب آور است که سران جهان اسلام صدای خود را بلند نمی کنند و گوش خود را در برابر جنایات رژیم صهیونیستی کر می کنند تا کی فقط نگاه میکنند که یهودیان، مسلمانان فلسطین را بمباران کرده و از آپارتمان های نوار غزه خاک بلند میشود. پس وظیفه این رهبران در برابر مسلمانان و اسلام چه میشود؟ که در برابر زنان و کودکان بیگناه فلسطینی بی تفاوت هستند، ممکن است پشت پرده از ترس امریکا حامیان اسرائیل باشند.

زیرا وقتی هواپیماهای اسرائیلی هزاران فلسطینی را در غزه می کشند، نمی توانند صدای اعتراض بلند کنند و حداقل فریادی از لطافت جنگ بلند نمی کنند. حداقل یک فریاد نرم جنگ را نمی توان از دهان آنها شنید، پس از سکوت و کوری آنها می توان نتیجه گرفت که قطعاً چیزی در جریان است.

ملت های کشورهای کافر و اسلامی به نفع فلسطینی ها تظاهرات کردند و جنایات صهیونیست ها را محکوم کردند و با فلسطینی ها در سطح بین المللی ابراز همدردی کردند این تظاهرات توسط مردم عادی در ایالات متحده امریکا، انگلیس، تعدادی از کشورهای اروپایی، افغانستان، ایران، هند و جهان عرب برگزار شد و همه صدای خود را در حمایت از فلسطینی ها بلند کردند.

آنها به جنایات صهیونیست های اسرائیلی به شدت اعتراض کردند و دیوارهای ایستگاه رادیویی بی بی سی لندن توسط معترضان قرمز شد و بارها در رسانه های بین المللی منتشر شد.

دنیا الان مثل یک دهکده کوچک است، اگر موضوع در یک نقطه به افغانستان پیوند بخورد، دو رویی کشور های مغرض و سازمان های مدعی حقوق بشر روشن می شود زیرا به بهانه تعطیلی مدارس دخترانه در افغانستان صدای دروغگویان و مدعیان حقوق بشر به آسمان بلند شده است.

آنها در برابر جنایات صهیونیست ها که روزانه هزاران فلسطینی در اثر بمباران جنایتکارانه رژیم صهیونیستی جان خود را از دست می دهند سکوت کرده اند و همچنین در برابر وحشیگری صهیونیست ها که هر روز صدها زن، دختر و کودک که در زیر دیوارها می مانند و کسی نیست آنها را بیرون بیاورد آیا این حقوق بشری است که توسط امریکا و حامیانش داده می شود؟

به افغانستان بیایید و دو چهره این نهادها را ببینید که مانند پارچه شک و تردید در مورد حقوق زنان به میدان تبلیغات رفته اند.

این اولین و آخرین پیام ما به جامعه جهانی است که در برابر جنایات امریکا و اسرائیل صدای خود را بلند کنید و امریکا را مسئول تمام جنایات رژیم صهیونیستی بخوانیم زیرا زمانی که جنگ فلسطین و اسرائیل آغاز شد، ایالات متحده از اسرائیل حمایت کرد و در این بین سه ناو هواپیمابر نیروی دریایی در سواحل شرقی مدیترانه مستقر شدند تا فلسطینیان را محدود کنند و بلافاصله رئیس جمهور امریکا برای حمایت اسرائیل وارد فلسطین شد.

اگر به تاریخ مراجعه کنیم، سرزمین کنونی اسرائیل سرزمین خودشان نیست، بلکه سرزمین آبا و اجدادی فلسطینی ها بوده که متأسفانه طی یک قرارداد شیطانی بین المللی غصب شده و بدون تصور جریان کنونی در اختیار اسرائیل قرار گرفت، و با حمایت و دوستی استکبار بین المللی [انگلیسی-امریکایی] موضوع به امروز رسید، اسرائیلی ها و به ویژه رژیم صهیونیستی که فقط مثل بنی آدم خلق شده اند، خصوصیات و خلق و خویشان در تضاد کامل با انسانیت است.

آنها هرگز رحم و شفقت ندارند، حقیقت را نمی دانند و تابع اصول بین المللی نیستند، اگر مشمول منشورهای بین المللی و سازمان ملل بودند، مسئله فلسطین سال ها پیش حل می شد، اما اکنون که می بینیم این موضوع ممکن است تا سالیان متمادی به عنوان زخمی خونین بین جهان مسلمان و کافر ادامه یابد، زیرا پس از جنگ های صلیبی، یهودیان و مسیحیان این زخم هولناک را بر جهان اسلام وارد کردند.

در بین ادیان جهان، یهودیان نسبت به مسلمانان تعصب بیشتری دارند و با کمک استکبار جهانی (امریکا) این تعصب به تبعیض علیه مسلمانان تبدیل شده است که بیشترین نفع را امریکا میبرد.

خلاصه تمام دروغ ها و ذهنیت هایی که به نام حقوق کودک و زن در کشورهای غربی که توسط سازمان ملل متحد سازماندهی می شود، به شدت ریاکارانه عمل می کند.

زیرا امروز یهودیان اسرائیلی زیر چشمان خود ده ها هزار زن و کودک بی دفاع و بی گناه فلسطین را زیر بمباران هواپیماهای جنگی خود آورده اند و آنها را بی رحمانه می کشند. اما آنها در سکوت به او نگاه می کنند، چرا کسی از ریچارد بنت نپرسید این همه برای چی؟ ماموریت شما در رابطه با حقوق بشر چیست؟ که با چشم سر به او نگاه می کنید و کربلای یزیدی در فلسطین جریان دارد.

( انیس / ۷ نومبر ۲۰۲۳)

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
من متن سخنرانی هشدار دهنده طولانی نتانیاهو را خواندم. من دقیقا غرور جورج بوش را هنگام حمله به افغانستان در سال 2001 در آن دیدم. نتانیاهو تهدید کرده است که غزه را نابود خواهد کرد و به کسی رحم نخواهد کرد. او به قدرت خودش مغرور بود، که ادعای خدایی نکند، همین شروع سقوطش هست تصمیم نابودی را پروردگار می...
میراث تلخ 20 سال اشغال نظامی امریکا در افغانستان، گروه‌هایی از مردان، زنان و کودکان معتاد است که در کنار جاده‌های غبارآلود، زیر پل‌ها و در کناره‌ رودخانه های آلوده کابل خوابیده‌اند. ملموس ترین هدیه 20 سال حضور نظامی ایالات متحده در افغانستان چیزی جز فقر، میلیون ها معتاد و انزوای کشور نیست.
من بار دیگر پیش حاکمان فعلی دست نیاز دراز میکنم تا نفرت را از طریق برادری از بین ببرند. دشمنان قسم خورده افغانستان شبانه روز در اینجا تنفر را بیشتر می کنند. پاکستان در اسلام آباد یک استودیو به افغانستان انترنشنال داده است و تلویزیون نامبرده فقط بر طبل جنگ های داخلی می کوبد. شرایط را درک کنید
امریکا با ائتلاف جهانی به بدماشی کامل به بهانه ۹/۱۱ بر ملتی اتهام ویران کردن برج های نیورک وارد کرد؛ که از شدت فقط توان رفتن به بازار قریه خود را نداشت. بوش متکبر با زور خود بدون شنیدن استدلال حمله کرد. اما با پایان حمله با چنان عجله ای فرار کرد که عامل خنده تمام رقباء شد.
13 سال پیش در چنین روزی، جولیان آسانژ ویدئویی را منتشر کرد که نشان می‌داد نیروهای آمریکایی به سوی غیرنظامیان عراقی از جمله کودکان شلیک می‌کنند. اکنون او به دلیل انتشار آن با 175 سال زندان مواجه است.  
از ویتنام گرفته تا عراق، میلیون‌ها نفر در جنگ‌هایی که توسط سیاستمداران آغاز شده کشته شده‌اند. امروز لایحه‌ای را به تصویب رساندم که بر اساس آن پارلمان باید در این مورد پاسخگو باشد و اطمینان حاصل شود که هیچ سیاستمداری نمی‌تواند استرالیایی‌ها را دوباره به جنگ‌های نامشروع بفرستد. گروه های اصلی حاضر به پاسخگویی نشدند.
قبلی
بعدی
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x