بمباران وحشیانه اسرائیل تنش را در منطقه افزایش می دهد

بدیهی است که کشورهای کافر با توجه به ساختار جغرافیایی خود سعی در ایجاد مشکلاتی برای مسلمانان دارند تا مسیر توسعه و رفاه آنها طولانی و پر از موانع باشد.

از این رو در برخی از کشورهای اسلامی با کمک حامیان خود، برای حفظ منافع شوم خود و استقرار طبقه نظامی خود در آن کشور درگیری های داخلی ایجاد میکنند.

مشاهده می شود که در حال حاضر در بسیاری از کشورهای اسلامی، پایگاه های نظامی کشورهای کافر دیده میشود و از طرف همان پایگاه ها آزادیخواهان مورد تهدید و ارعاب قرار می گیرند.

بارها دیده شده است که آزادیخواهان اسلام در انتخابات کشور خود پیروز شده اند اما کشورهای کافر مستقیم و غیرمستقیم مداخله کرده و دست خود را در دست حاکمان مستقل و آزاده مسلمان گذاشته اند و به بهانه های مختلف پایگاه های خود را ایجاد کردند، چرا که در یک کشور مسلمان آزاد و مستقل منافع بد خود را حفظ کرده نمیتوانند، به همین دلیل است که نمی خواهند کشورهای اسلامی در رفاه زندگی کنند و شهروندان آنها پله های توسعه را طی کنند و از نیاز کشورهای کافر رهایی یابند.

در حال حاضر مداخله کشورهای مداخله گر در کشورهای عربی بیشتر به چشم می خورد، زیرا پایگاه های نظامی کشورهای اشغالگر خارجی در برخی کشورها در حال فعال شدن است و آنها با چشمان سفید زیادی از حامیان خود حمایت می کنند.

اینکه رژیم صهیونیستی اسراییل به مسلمانان فلسطین ظلم می کند تازگی ندارد. سابقه درازمدت این تجاوز نشان می دهد که کشورهای جهان در سطح بین المللی با استفاده از سیاست دو رویه خواهان یک کشور مستقل در فلسطین نیستند، نه تا زمانی که اسرائیل از قدرت نظامی و سلاح های مدرن در سطح منطقه برخوردار شود.

در حال حاضر چه کسی مسئول تامین بمباران و حملات موشکی وحشتناک غزه است و چه کسی مسئول تدارکات است و چه کسی در غم اسرائیل اشک می ریزد و چه کشورهایی هستند که مقامات عالی رتبه آن سفرهای مکرر دارند. بدیهی است که امریکا و متحدانش به دلیل تشکیل اسرائیل و حمایت های آن، خشونت های طولانی مدتی را برای فلسطینیان در منطقه ایجاد کرده اند و از هیچ کوششی برای جلوگیری از آزادی فلسطین دریغ نکرده اند.

فلسطینیان آزادی خواه هرگز دست از مبارزه بر علیه ظلم و تجاوز وحشیانه اسرائیل غاصب برنمی دارند، اگر خداوند (ج) بخواهد مانند مجاهدان امارت اسلامی افغانستان رنگ خون شهدا را به ارمغان خواهد آورد. نیروهای اشغالگر اسرائیل به همراه پیروان خود باید به گودال تاریخ انداخته شوند.

در حال حاضر، قدرت کافر جهان که از اسرائیل حمایت می کند، مجاهدین فلسطینی، در سنگر دفاع از تمامیت ارضی خود درگیر نبرد با نیروی نظامی متجاوز اسرائیل است. از سوی دیگر، دیده می شود که مشکلات زیادی وجود دارد و اوضاع متشنج است، اما مجاهدین فلسطین که در جنگ با اسرائیل بزرگ شده اند، آماده جنگ با دشمن هستند و آماده هر نوع فداکاری برای آزادی هستند.

می دانیم که جنگ سخت و با تلفات جانی است، اما این انتظار وجود دارد که اسرائیلی های متجاوز به لطف و حمایت خداوند متعال همواره با شکست تاریخی مواجه شوند.

متجاوزان جهان نیز به کشور ما هجوم آورده بودند، انتظار نداشتند با حملات شدید و مهارناپذیر مجاهدین روبرو شوند، اما نیروهای مجاهد استقلال خواه، با گروه اشغالگری که مسلح به سلاح های مدرن و مجهز بود نبردی خونین انجام داد و در نهایت با فداکاری مجاهدان چنان شکست خورد که متجاوزان هرگز آن را فراموش نخواهند کرد.

ملت مسلمان ما نیز بر این باور است که اسرائیل اشغالگر و حامیان آن با چنان شکست تاریخی مواجه خواهند شد که نسل های آینده آنها به یاد خواهند آورد، میبینیم که اسرائیل و کشورهای حامی آن در حال حاضر با تهدیدهایی روبرو هستند ولی سعی دارند ترس را در منطقه برانگیزند، اما فلسطینیان با دست خالی پیروز خواهند شد.

( عزم / ۳ نومبر ۲۰۲۳)

 

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
من متن سخنرانی هشدار دهنده طولانی نتانیاهو را خواندم. من دقیقا غرور جورج بوش را هنگام حمله به افغانستان در سال 2001 در آن دیدم. نتانیاهو تهدید کرده است که غزه را نابود خواهد کرد و به کسی رحم نخواهد کرد. او به قدرت خودش مغرور بود، که ادعای خدایی نکند، همین شروع سقوطش هست تصمیم نابودی را پروردگار می...
میراث تلخ 20 سال اشغال نظامی امریکا در افغانستان، گروه‌هایی از مردان، زنان و کودکان معتاد است که در کنار جاده‌های غبارآلود، زیر پل‌ها و در کناره‌ رودخانه های آلوده کابل خوابیده‌اند. ملموس ترین هدیه 20 سال حضور نظامی ایالات متحده در افغانستان چیزی جز فقر، میلیون ها معتاد و انزوای کشور نیست.
من بار دیگر پیش حاکمان فعلی دست نیاز دراز میکنم تا نفرت را از طریق برادری از بین ببرند. دشمنان قسم خورده افغانستان شبانه روز در اینجا تنفر را بیشتر می کنند. پاکستان در اسلام آباد یک استودیو به افغانستان انترنشنال داده است و تلویزیون نامبرده فقط بر طبل جنگ های داخلی می کوبد. شرایط را درک کنید
امریکا با ائتلاف جهانی به بدماشی کامل به بهانه ۹/۱۱ بر ملتی اتهام ویران کردن برج های نیورک وارد کرد؛ که از شدت فقط توان رفتن به بازار قریه خود را نداشت. بوش متکبر با زور خود بدون شنیدن استدلال حمله کرد. اما با پایان حمله با چنان عجله ای فرار کرد که عامل خنده تمام رقباء شد.
13 سال پیش در چنین روزی، جولیان آسانژ ویدئویی را منتشر کرد که نشان می‌داد نیروهای آمریکایی به سوی غیرنظامیان عراقی از جمله کودکان شلیک می‌کنند. اکنون او به دلیل انتشار آن با 175 سال زندان مواجه است.  
از ویتنام گرفته تا عراق، میلیون‌ها نفر در جنگ‌هایی که توسط سیاستمداران آغاز شده کشته شده‌اند. امروز لایحه‌ای را به تصویب رساندم که بر اساس آن پارلمان باید در این مورد پاسخگو باشد و اطمینان حاصل شود که هیچ سیاستمداری نمی‌تواند استرالیایی‌ها را دوباره به جنگ‌های نامشروع بفرستد. گروه های اصلی حاضر به پاسخگویی نشدند.
قبلی
بعدی
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x