مشکل غرب با افغانستان اسلام است نه حقوق زنان

ایالات متحده آمریکا بی پروا از سازمان ملل متحد با هدف آسیب رساندن به افغانستان، افزایش انزوای امارت اسلامی و مخدوش کردن چهره آن استفاده کرد. آمریکا از سازمان ملل به عنوان ابزاری برای فشار سیاسی و تهدید امنیت افغان ها استفاده می کند. “کمک های بشردوستانه” ارائه شده توسط سازمان ملل به طور غیرانسانی برای تحت سلطه درآوردن مردم و مصادره حق تعیین سرنوشت آنها مورد استفاده قرار گرفت. آمریکا تلاش می‌کند، فرهنگ‌ها را تغییر دهد و ادیان به‌ویژه دین اسلام را مطابق با بینش یهود تغییر دهد.

گویی سازمان ملل به مردم افغانستان می گوید: یا از آمریکا اطاعت کنید یا کمک های بشردوستانه را از شما قطع می کنیم. و مشکلات درونی شما حتی اگر جز خصوصی ترین و مرتبط با اعتقادات دینی باشد، برای غرب ارزشی ندارد. اگر آمریکا به شما دستور دهد کاری را انجام دهید که رضایت شما را جلب نمی کند، حق ندارید با آن مخالفت کنید. بلکه باید بشنوی و اطاعت کنی.

یکی از مشاوران ارشد اشغالگران آمریکایی (خلیل زاد) نام دارد و یکی از مدافعان سرسخت موضوع تحصیل زنان در افغانستان تا سطوح دانشگاهی و حامی زنان برای کار در دفاتر سازمان ملل متحد و نهادهای بین المللی است.

«خلیل‌زاد» فتوا می‌دهد و با نکوهش می‌گوید که او یک عالم واقعی است که احکام اسلامی را می داند: در کجای شرع آمده است که تحصیلات متوسطه و دانشگاهی برای زنان ممنوع است؟ دبیرستان ها و کالج ها باید فوراً به روی دختران و زنان افغان باز شود.

خلیل زاد، کارمند رهبران جنگ های صلیبی، هر چقدر هم که بخواهد در پشت خرقه عروسک های چوبی خود پنهان شود، از قضات اسلامی و علمای مجاهد آگاهتر از اسلام نخواهد بود.

اربابان خلیل زاد به صحت نیت خود اعتراف کرده اند. وسلی کلارک فرمانده ناتو زمانی گفت: «هرکس فکر می‌کند که ما به تلافی حوادث 11 سپتامبر به افغانستان حمله کردیم، اشتباه می کند، بلکه ما به سراغ یک مسئله خطرناک‌تر یعنی اسلام رفتیم، ما تصمیم می‌گیریم که اسلام چگونه تعریف شود. ”

هدف غرب: بردگی زنان و به حاشیه راندن نقش مردان در خانواده

ملاک اساسی، نگاه اسلام به مرد به عنوان صاحب ولایت در خانه به عنوان مسئول مخارج خانواده اعم از زن و فرزند و پدر و مادر در صورت زنده بودن و گاه خواهران است.

اگر از غرب پیروی کنیم و زن را رقیب مرد کنیم و فرصت های شغلی را از مرد بگیریم و او را با نشستن در کافی شاپ یا پیاده رو بیکار کنیم، در جامعه فاجعه ایجاد و به ویژه برای مردم آفت می شود. زنی که باید مسئولیت هایی را که مرد بر دوش می کشید، با سختی ها و خطراتی که با آن روبرو می شود، به دوش بکشد.

آمریکا، اسرائیل و ناتو می خواهند که امارت اسلامی از پروژه اسلامی خود عقب نشینی کند. و اینکه آغاز این کار آزاد کردن دست غرب و یهودیان در کنترل زن افغان است. که کاملا غیر ممکن است.

همه دنیا می دانند که افغان ها افغان هستند و تا ابد چنین خواهند ماند و اینکه موضوع زنان که توسط سازمان ملل مطرح می شود اساسا انگیزه دینی دارد و نه حقوق بشری.

هیچ کشور نمی توانند شرایط خود را به مردم افغانستان و امارت اسلامی دیکته کنند. تاریخ بهترین شاهد است. اجساد امپراتوری هایی که در افغانستان متلاشی شدند و به زباله دان تاریخ رفتند نیز گواه این امر است. آمریکا نیز از این امر مستثنی نیست، زیرا امپراتوری است که می کوشد سقوط خود را اندکی پس از شکست در افغانستان به تاخیر بیندازد.

سقوط آمریکا قریب الوقوع است، و همچنین شکست یهودیان در رسیدن به رویاهای خود برای حکومت بر جهان!

(الصمود / 10 جون 2023)

 

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
من متن سخنرانی هشدار دهنده طولانی نتانیاهو را خواندم. من دقیقا غرور جورج بوش را هنگام حمله به افغانستان در سال 2001 در آن دیدم. نتانیاهو تهدید کرده است که غزه را نابود خواهد کرد و به کسی رحم نخواهد کرد. او به قدرت خودش مغرور بود، که ادعای خدایی نکند، همین شروع سقوطش هست تصمیم نابودی را پروردگار می...
میراث تلخ 20 سال اشغال نظامی امریکا در افغانستان، گروه‌هایی از مردان، زنان و کودکان معتاد است که در کنار جاده‌های غبارآلود، زیر پل‌ها و در کناره‌ رودخانه های آلوده کابل خوابیده‌اند. ملموس ترین هدیه 20 سال حضور نظامی ایالات متحده در افغانستان چیزی جز فقر، میلیون ها معتاد و انزوای کشور نیست.
من بار دیگر پیش حاکمان فعلی دست نیاز دراز میکنم تا نفرت را از طریق برادری از بین ببرند. دشمنان قسم خورده افغانستان شبانه روز در اینجا تنفر را بیشتر می کنند. پاکستان در اسلام آباد یک استودیو به افغانستان انترنشنال داده است و تلویزیون نامبرده فقط بر طبل جنگ های داخلی می کوبد. شرایط را درک کنید
امریکا با ائتلاف جهانی به بدماشی کامل به بهانه ۹/۱۱ بر ملتی اتهام ویران کردن برج های نیورک وارد کرد؛ که از شدت فقط توان رفتن به بازار قریه خود را نداشت. بوش متکبر با زور خود بدون شنیدن استدلال حمله کرد. اما با پایان حمله با چنان عجله ای فرار کرد که عامل خنده تمام رقباء شد.
13 سال پیش در چنین روزی، جولیان آسانژ ویدئویی را منتشر کرد که نشان می‌داد نیروهای آمریکایی به سوی غیرنظامیان عراقی از جمله کودکان شلیک می‌کنند. اکنون او به دلیل انتشار آن با 175 سال زندان مواجه است.  
از ویتنام گرفته تا عراق، میلیون‌ها نفر در جنگ‌هایی که توسط سیاستمداران آغاز شده کشته شده‌اند. امروز لایحه‌ای را به تصویب رساندم که بر اساس آن پارلمان باید در این مورد پاسخگو باشد و اطمینان حاصل شود که هیچ سیاستمداری نمی‌تواند استرالیایی‌ها را دوباره به جنگ‌های نامشروع بفرستد. گروه های اصلی حاضر به پاسخگویی نشدند.
قبلی
بعدی
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x