چرا میزهایشان کوچکتر می شود؟

با نزدیکی صمیمانه به یکدیگر، روز به روز فاصله بین آنها کمتر می شود و اندازه میزهایشان نیز کاهش پیدا می کند. به دلیل اینکه در حال حاضر احساسات بسیار خوشی دارند، اکنون به دنبال درک یکدیگر هستند.

و ممکن است زمانی فرا رسد که رهبران طالب این زنان را در آغوش بگیرند، اما جوانان (پیروان) آنها، این موضوعات و حد و حدودها را بی شرمی و حرام احساس نخواهند کرد، زیرا همه چیز با گذشت زمان ممکن می شود. آنها بسیار آهسته و از نظر فنی پیش می روند. در ابتدا می خواستند ذهنیت مردم را طوری آماده کنند که اعمال خلاف شرع آنها قابل قبول جلوه دهد.

به همین دلیل است که سایز میزهایشان نیز در حال کاهش است، بنابراین اکنون آنها می توانند به خوبی به یکدیگر نگاه کنند. آنها می توانند پای یکدیگر را لمس کنند، مهمانان خارجی آنها می توانند بوی عطرهای یکدیگر را استشمام کنند.

شبه‌نظامیان طالبان به چنین درجه‌هایی از سقوط رسیده‌اند، اما عجیب است که همه این اقدامات تحت نام مقدس اسلام توسط این شبه‌نظامیان مشرک انجام می‌شود. جوانان (پیروان) آنها بیشتر به فتوای آنها اعتماد دارند تا به قرآن و سنت – فتواهایی که از شکم بزرگ رهبرانشان بیرون آمده است.

آنها آن مرغ های زباله ای هستند که زباله ها را می خورند، در حالی که آن زباله ها هنوز روی صورت شان گیر کرده است. خیلی عجیب است! در زمانی که آنها به صلیبیون تسلیم شدند، ایالات متحده در کمتر از یک ماه کل افغانستان را با میلیاردها دالر و تجهیزات نظامی به آنها تحویل داد. با این حال، آنها می بالند که آنها “فاتح” هستند و صلیبیون شکست خورده می باشند.

با وجود چنین شکستی، آمریکا چندین بار در یک ماه بسته های 40 میلیون دالری را به آنها می دهد و اکنون این بسته های کمکی با صداقت آنها در جنگ با اسلام نسبت مستقیم پیدا کرده است و فاصله زمانی بین این تحویل ها در حال نزدیک شدن است. تقریباً هر روز از کفار چنین کمکی انتظار می رود.

آمریکا مدعی است که ما به طالبان کمک مالی می‌کنیم، اما طالبان ادعا می‌کنند که اینها صرفاً کمک‌های بشردوستانه توسط همتایانشان است. از سوی دیگر با کمونیست های چین که متجاوز به میلیون ها خواهر مسلمان اویغوری هستند، ملاقات، دوستی، توافق، داد و ستد و خنده دارند و فردا آن را به عنوان همکاری و همدردی با همسایگان توجیه می کنند.

پس ای طالبان منافق! شما به دلیل ملاقات با کفار، سفرها، رستوران ها و وعده های غذایی را با دول خلیج فارس و کشورهای غربی با حیرت بسیار مشغول هستید، اما هرگز نمی توانید چهره واقعی خود را بپوشانید. شما به چنان درجاتی از خیانت رسیده اید که هرگز نمی توانید از آن روی گردان شوید.

صبر داشته باشید، روزهای ذلالت شما نزدیک است.

(منبع: مجله صدای خراسان)

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
من متن سخنرانی هشدار دهنده طولانی نتانیاهو را خواندم. من دقیقا غرور جورج بوش را هنگام حمله به افغانستان در سال 2001 در آن دیدم. نتانیاهو تهدید کرده است که غزه را نابود خواهد کرد و به کسی رحم نخواهد کرد. او به قدرت خودش مغرور بود، که ادعای خدایی نکند، همین شروع سقوطش هست تصمیم نابودی را پروردگار می...
میراث تلخ 20 سال اشغال نظامی امریکا در افغانستان، گروه‌هایی از مردان، زنان و کودکان معتاد است که در کنار جاده‌های غبارآلود، زیر پل‌ها و در کناره‌ رودخانه های آلوده کابل خوابیده‌اند. ملموس ترین هدیه 20 سال حضور نظامی ایالات متحده در افغانستان چیزی جز فقر، میلیون ها معتاد و انزوای کشور نیست.
من بار دیگر پیش حاکمان فعلی دست نیاز دراز میکنم تا نفرت را از طریق برادری از بین ببرند. دشمنان قسم خورده افغانستان شبانه روز در اینجا تنفر را بیشتر می کنند. پاکستان در اسلام آباد یک استودیو به افغانستان انترنشنال داده است و تلویزیون نامبرده فقط بر طبل جنگ های داخلی می کوبد. شرایط را درک کنید
امریکا با ائتلاف جهانی به بدماشی کامل به بهانه ۹/۱۱ بر ملتی اتهام ویران کردن برج های نیورک وارد کرد؛ که از شدت فقط توان رفتن به بازار قریه خود را نداشت. بوش متکبر با زور خود بدون شنیدن استدلال حمله کرد. اما با پایان حمله با چنان عجله ای فرار کرد که عامل خنده تمام رقباء شد.
13 سال پیش در چنین روزی، جولیان آسانژ ویدئویی را منتشر کرد که نشان می‌داد نیروهای آمریکایی به سوی غیرنظامیان عراقی از جمله کودکان شلیک می‌کنند. اکنون او به دلیل انتشار آن با 175 سال زندان مواجه است.  
از ویتنام گرفته تا عراق، میلیون‌ها نفر در جنگ‌هایی که توسط سیاستمداران آغاز شده کشته شده‌اند. امروز لایحه‌ای را به تصویب رساندم که بر اساس آن پارلمان باید در این مورد پاسخگو باشد و اطمینان حاصل شود که هیچ سیاستمداری نمی‌تواند استرالیایی‌ها را دوباره به جنگ‌های نامشروع بفرستد. گروه های اصلی حاضر به پاسخگویی نشدند.
قبلی
بعدی
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x