دعوت داعش خراسان از جبهه مقاومت برای همکاری

تقدیم به مردم متدین شمال افغانستان!

به مردمی که برترین پایه های تاریخ اسلام در خاک افغانستان به شمار می روند!

به مردمی که همیشه در برابر مهاجمان و بردگانشان ایستادگی کردند

شمشیرت را بیرون بیاور!

سلام بر شما و رحمت و برکات خدا بر شما باد

برادران محترم! این حقیقتی آشکار بوده که در بین مسلمانان همیشه یک صدایی وجود داشته است، ایمان و روش نبوی همراه با توحید پیش می رفت اما متاسفانه نور دین مقدس اسلام به زوایای تاریک کشانیده شد. افغانستان مهد صلح و تمدن با جامه سنگین علم و شرف و عظمت برای قرون و اَعصار آراسته شده بود تا جایی که به این سرزمین، دیگران از نقاط دوردست به زیارت آن بیایند. کاروانهایی از شهرهای دوردست برای تحصیل می آمدند، ما در مرحله رشد بودیم آن زمان که ما حتی تصور رقابت با ملت های دیگر را هم نمی کردیم.

اما وقتی مسلمانان به عقاید و افکار و ارزشهای خود پشت کردند و از هدایت پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم منحرف شدند و اتحاد و همدلی خود را از دست دادند، بین شان تفرقه ایجاد شد، عواطف و عقاید مختلف را از خود نشان دادند. افکار و گروه ها از یکدیگر متفرق شدند و در نتیجه دشمنان بر ما تحمیل شدند و مسلمانان در هر زمینه ای شکست خوردند.

در دهه های اخیر شاهد اهداف شوم دشمنان از جمله سایر مناطق در سرزمین شمال خواهید بود، هر جناح و گروهی در لباس بشریت برای رسیدن به اهداف خود و حفظ مردم شمال از توطئه های خود استفاده خواهند کرد. به همین منظور هر فرعون زمان برای خود در سرزمین شمال سنگری ساخت و بذر ناسیونالیسم و ​​میهن پرستی و نفرت را پاشید تا از مردم برای اهداف شوم خود استفاده کنند.

در نهایت خداوند متعال مردم جامعه اسلامی را گرد هم آورد. این افراد در راه برادری و عقاید اسلامی فداکاری های زیادی کرده اند. اعتقاد به ملی گرایی و میهن پرستی از آن دسته از باورهایی است که در دین مقدس مبین اسلام جایگاهی ندارد و اعتقادی بر خلاف مفاهیم اسلام هستند زیرا خداوند متعال در قرآن کریم معیار برادری را ذکر کرده است و نه ملیت و زبان را.

ای مردم مسلمان پنجشیر!

با همچین جمعی دوست شوید

صفوفی که جان خود را برای حفظ ناموس شما فدا می کنند، اما دشمن را در میدان نمی گذارند!

مسیری که مجاهدین از سراسر جهان با آن بیعت کردند و بار دیگر عظمت و بزرگی را به مسلمانان بخشیدند، مسیری که بار دیگر دوران و تاریخ خلفای اول، پیمان سایکس بیکو و … را بازگرداندند و از بین بردند. مرزهای فیزیکی و جغرافیایی اعم از خطوط معنوی قومیت، میهن پرستی، عصبیت و سایر عقاید نادرست را جمع کردند و تمام امت اسلامی را زیر یک پرچم یکجا ساختند و ثابت نمودند که حتی پس از 1500 سال هنوز دین آسمانی خداوند در زمین جاری است.

امیدواریم که هوشیار باشید که امروزه، باز هم همین بازی تکرار می شود.غربی هایی که دیروز حکومت را به مدعیان جمهوری دادند اما آن را برای منافع خود استفاده کردند و با خون شما معامله نمودند. آنها (تاجیکان غرب پرست) بر مردم مسلمان تحمیل شدند، آنها به زودی از این سرزمین بیرون خواهند شد همانطور که شیاطین جمهوریت را بیرون ساختیم.

مراقب باشید که فریب این نیروهای جدید بایدن را نخورید (اشاره به طالبان دارند) و با آنها برای تامین منافع خود بیعت نکنید، تاریخ طالبان برای هر کسی مشخص و روشن است، آنها مزدوری بیش نیستند. آنها آمده اند تا دموکراسی را اجرا کنند و وطن پرستی و ملیت را فریاد بزنند. طالبان پناهندگان خارجی (اشاره به جنگجویان خارجی از داعش) را بیرون ساختند و برای راضی نگه داشتن کفار بیانیه اخراج جنگجویان خارجی را صادر کردند.

حفاظت از مراسم مذهبی مردم شیعه، تامین امنیت دیپلمات های خارجی و دفاتر آنها، تامین صلح در جهت منافع کفر، ساخت صدها مرکز آموزشی به نام مدارس و مکاتب، تامین حقوق زنان …. این ها همگی نمونه ای از تطبیق شکل جدیدی از دموکراسی به نام شریعت است که در دوحه در ازای واگذاری قدرت به آنها طراحی شد.

بنابراین از آنها (طالبان) برای مدت زمانی به عنوان ابزاری برای تامین اهداف خود استفاده خواهند کرد طوری که در دوران کمونیستی بارها تکرار شد.

بیایید انتخابی کنیم، از یک طرف امارتی است که به حمایت و دوستی خود با کفار تمام جهان از جمله پاکستان افتخار می کند و از طرف دیگر گروه اسلامی است که با کفار در حال جنگیدن هستند از جمله پاکستان!

این را در نظر بگیرید که در کنار چه کسی ایستاده اید! پذیرفتن قوانین سازمان ملل، عضویت در اردوگاه کفر و تسلیم شدن در برابر دستگاه کفر و یا تسلیمی  در برابر خداوند

کدام را ترجیح خواهید داد؟

در راه استقرار نظام اسلامی بکوشیم و جهادهای خود را از هر گونه شبه و تناقض و مفاسد و شک و تردید دور نگه داریم و مجاهدت خود را برای برپایی نظام اسلامی، طعمه مصالح دنیوی قرار ندهیم.

زمان برای ما بسیار مهم است، به ما بگویید که آیا با پیوستن به گروه ما، آسیبی به دین و ایمان شما وارد می شود؟ بدانید که اسلام را با خلافت اسلامی عزت می دهید، همچنین خود را عزت خواهید داد.

 

 

 

 

 

 

 

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Ananymous
Ananymous
8 ماه قبل
  • ممکن است منبع این را برایم ارسال کنید
  • تشکر
من متن سخنرانی هشدار دهنده طولانی نتانیاهو را خواندم. من دقیقا غرور جورج بوش را هنگام حمله به افغانستان در سال 2001 در آن دیدم. نتانیاهو تهدید کرده است که غزه را نابود خواهد کرد و به کسی رحم نخواهد کرد. او به قدرت خودش مغرور بود، که ادعای خدایی نکند، همین شروع سقوطش هست تصمیم نابودی را پروردگار می...
میراث تلخ 20 سال اشغال نظامی امریکا در افغانستان، گروه‌هایی از مردان، زنان و کودکان معتاد است که در کنار جاده‌های غبارآلود، زیر پل‌ها و در کناره‌ رودخانه های آلوده کابل خوابیده‌اند. ملموس ترین هدیه 20 سال حضور نظامی ایالات متحده در افغانستان چیزی جز فقر، میلیون ها معتاد و انزوای کشور نیست.
من بار دیگر پیش حاکمان فعلی دست نیاز دراز میکنم تا نفرت را از طریق برادری از بین ببرند. دشمنان قسم خورده افغانستان شبانه روز در اینجا تنفر را بیشتر می کنند. پاکستان در اسلام آباد یک استودیو به افغانستان انترنشنال داده است و تلویزیون نامبرده فقط بر طبل جنگ های داخلی می کوبد. شرایط را درک کنید
امریکا با ائتلاف جهانی به بدماشی کامل به بهانه ۹/۱۱ بر ملتی اتهام ویران کردن برج های نیورک وارد کرد؛ که از شدت فقط توان رفتن به بازار قریه خود را نداشت. بوش متکبر با زور خود بدون شنیدن استدلال حمله کرد. اما با پایان حمله با چنان عجله ای فرار کرد که عامل خنده تمام رقباء شد.
13 سال پیش در چنین روزی، جولیان آسانژ ویدئویی را منتشر کرد که نشان می‌داد نیروهای آمریکایی به سوی غیرنظامیان عراقی از جمله کودکان شلیک می‌کنند. اکنون او به دلیل انتشار آن با 175 سال زندان مواجه است.  
از ویتنام گرفته تا عراق، میلیون‌ها نفر در جنگ‌هایی که توسط سیاستمداران آغاز شده کشته شده‌اند. امروز لایحه‌ای را به تصویب رساندم که بر اساس آن پارلمان باید در این مورد پاسخگو باشد و اطمینان حاصل شود که هیچ سیاستمداری نمی‌تواند استرالیایی‌ها را دوباره به جنگ‌های نامشروع بفرستد. گروه های اصلی حاضر به پاسخگویی نشدند.
قبلی
بعدی
2
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x